20 listopada 2015

DIY sprej za obnovu kovrča u samo 3 koraka

Prvi dan kada operem kosu, ona je baš onako lijepa kako i želim. Kovrče su oblikovane, zaglađene svaka u svom zavinutom obliku, kosa ima volumen. No međutim sutradan kada se probudim sva je razbarušena.
Iz tog razloga osmislila sam svoj sprej za obnovu kovrča.  Počela sam samo sa vodom u bočici,  no s vremenom eksperimentirala sam dodavajući razne kombinacije i pronašla dobitnu kombinaciju.



Sastojci:




1. Prazna bočica
2. Voda
3. Kokosovo ulje ili regenerator bez silikona



Postupak:


1. U praznu bočicu uliti vode. Ja stavim da mi je oko 70-80% vode, Ovisi kakav efekt želim postići
2. Ostatak bočice napuniti kokosovim uljem ili omiljenim regeneratorom
3. Dobro promućkati da se sastojci pomiješaju

DIY sprej za obnovu kovrča je spreman!
Pripazite kada birate regenerator da izaberete onaj bez silikona jer se oni talože na kosi i vrlo teško ih je isprati blagim šamponima, te ćete ubrzo imati frizzy efekt na kosi. Ipak, najprirodnija i najidealnija varijanta je sa prirodnim uljima.



Ovaj sprej možete koristiti na razne načine:


1. Sprej za obnovu kovrča
2. Leave-in regenerator
3. Mirisni sprej za kosu
4. Sprej za lakše oblikovanje pletenica

Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...