02 srpnja 2015

Recenzija: Encian Kokosovo ulje

Kokosovo ulje je nešto najdivnije što sam ikada stavila na svoju kosu. Osim prekrasnog mirisa koji podsjeća na tropski raj, kokos ima mnogo benefita ne samo u kuhanju, nego i za kožu i kosu. Magičan kokos, miris tropskog raja, a tako čudotvoran, neprocjenjiv. Mogu vam reći da kovrčavoj kosi jako odgovara kokos jer ju hidratizira i hrani.

Sjećam se kada mi je davno prijateljica donijela regenerator od kokosa iz jedne od stranih zemalja koje je posjetila. Samim otvaranjem bočice osjeti se miris kokosa koji odmah budi osjetila. Nakon korištenja ovog regeneratora moja kosa je bila vrlo mekana i kovrče su bile zaglađene.

Nedavno sam se sjetila kako su mi prekrasne kovrče bile nakon korištenja tog regeneratora, a budući da želim što prirodnije proizvode na kosi, kupila sam organsko kokosovo ulje od Enciana. Vec nakon prve primjene primjeti se veliko poboljsanje. Kosa je mnogo zagađenija, sjajnija.  Nakon što ga stavite nećete ga moći prestati koristiti jer se poboljšanje vidi odmah. Ne šalim se: odmah ćete vidjeti ogromnu razliku koju kokosovo ulje čini na kosi, kosa je sjajnija i kovrce su prekrasno oblikovane bez frizzy efekta.

Encian - Kokosovo Ulje





Miris
Nema se što tu dodati: definitivno najbolji tropski miris na svijetu.

Tekstura
U hladnom okruženju kokosovo ulje je kruta masnoća.

Kokosovo ulje u krutom stanju


No, nakon što ga zagrijemo prilikom trljanja između prstiju topi se prilično lako i dosta je masno tako da ga je lako distribuirati na kosu. Obzirom da je to ipak ulje, ukoliko ga koristimo za styling, potrebno je pripaziti koliko ga se nanosi kako kosa ne bi izgledala prljavo.


Kokosovo ulje u tekućem stanju


Prednosti kokosovog ulja:

  • Trenutno vidljivi rezultati
  • Apsorbira se bolje od bilo kojeg drugog ulja
  • Pomaže protiv frizzy efekta
  • Hidratizira
  • Zaglađuje kutikulu, čini kosu glatkom i podatnom
  • Daje sjaj suhoj kosi
  • Čisti prljavštinu
  • Antibakterijska svojstva
  • Antifungalna svojstva
  • Pomaže u borbi protiv peruti
  • Prekrasan tropski miris


Cijena

Ovisi od mjesta gdje ste ga kupiti. On ima malo višu cijenu. Međutim benefite koje ulje ima na kosi definitivno opravdavaju cijenu u potpunosti. Ja sam Encianovo ulje pronašla na akciji po 19,90 kn, a standardna cijena mu je od 39,90 do 99,90. Zavisi gdje ga kupujete.

Maska za kosu od kokosovog ulja


Kako ga koristiti:

  1. Odvoji kosu na dva dijela. Gornji dio kose učvrsti kopčom
  2. Uzmi kokosovo ulja na ruke i protrljaj među dlanovima tako da se topi. To će olakšati nanošenje
  3. Nanesi kokosovo ulje na donji dio kose. Počni ulje nanositi najprije na vrhove jer su oni najviše suhi. 
  4. Nastavi nanositi sve do korjena
  5. Ako želiš možeš utrljati i na sam korjen kose
  6. Ponovi sve korake dok ne naneseš ulje na cijelu kosu 
  7. Zaveži kosu u punđu ili pričvrsti kopčom za kosu
  8. Zamotaj kosu u majicu i ostavi da djeluje minimalno 1 sat. Koristi majicu umjesto ručnika, jer oštra tekstura ručnika će uzrokovati frizzy efekt obzirom da je puno grublji od majice.
  9. Nakon sat vremena, vrijeme za pranje kose. Možeš koristiti bilo koji šampon koji i inače koristiš. Međutim, ja preporučam no-poo šampon (bez sulfata i silikona) da su najbolje rezultate. Kosu je svakako potrebno oprati kosu šamponom jer je kokosovo ulje je vrlo masno i ako koristiš samo vodu neće se isprati.


Rezultat

Nakon što operete kosu i osušite (da li sa fenom sa diffuserom ili sušenjem na zraku) vidjeti ćete koliko vam je kosa ljepša, zaglađenija, a kovrče imaju prekrasan sjaj.
Ovo su rezultati koje ćete vidjeti na svojoj kosi:
  1. Bez frizzy efekta
  2. Mekana kao svila
  3. Vrlo sjajna
  4. Zdrava
  5. Jaka
  6. Miriši na tropski raj
  7. Elastičana
  8. Nećete morati koristiti mnogo drugih proizvoda
  9. Kovrče je mnogo lakše ukrotiti

Rezultat: zdrave, sjajne i oblikovane kovrce



Postoji mnogo različitih upotreba za kokosovo ulje na kosi, osim samo kao maska za kosu. Može se napraviti šampon, sprej, gel za kosu ... to ću pokriti u nekom od   postovima.

Jeste li koristile kokosovo ulje? Voljela bih čuti iz vašeg iskustva kako vaša kosa reagira na kokosovo ulje, pa slobodno komentirajte ispod.

Do sljedećeg posta.

Broj komentara: 7 :

  1. Nisam koristila ali sam jako puno čitala o njemu i definitivno ga planiram kupiti. Super je post, sve si lijepo obuhvatila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Svakako ti preporucam da probas, biti ces zadovoljna rezultatom

      Izbriši
  2. Ja ga koristim za kuhanje. Ali mogla bih ga početi koristiti i za njegu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ga koristim za kuhanje. Ali mogla bih ga početi koristiti i za njegu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za kuhanje ga još nisam koristila, osim u kavi :) Otkako sam otkrila kokosovo ulje za kosu nemogu zamisliti njegu kose bez njega. I kosa mi je zahvalna na tome. Preporučam ti da probaš jer će ti se već nakon prvog korištenja rezultat pokazati. Samo pripazi ako ga stavljaš nakon pranja kose jer ipak je to ulje, pa da ti kosa ne dobije izgled nečiste kose. Ako ga stavljaš prije pranja kose onda ga slobodno možeš više staviti - onoliko koliko tvojoj kosi odgovara. Javi mi kavi su ti rezultati.

      Izbriši
  4. Ja obavezno moram probat za kosu :) ovo me odusevilo heh imam kokosovo ulje i koristim kao piling za lice za usne zube itd al kao maska za kosu nisam probala al veceras budem ;) odlican post! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako onda izgleda tvoja procedura pranja? Kompletnu dužinu kose opereš šamponom ili samo korijen? Stavljaš li onda regenerator uopće?

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...